Monday 19 December 2011

sabar...

assalamualaikum blog ku...heehe,
hmmh,.minggu lepas ade kuiz calculus 1,.then hari niy my lecturer da bagi resultnyee..n  u know what??i've got result yang aku x expect langsung...(its the bad result)
not really bad,but aku rase aku x patot dapat marks tu..tp..nk wat cmane kn,aku kene trime..lagipun ini hanye permulaan,aku rase aku boley..KALAU aku jadi person yang rajin n katakan TIDAk kepada MALAS-NGANTOK-LEMAU and else...
yess,aku rase malas..y????aku x tau..ape yg pengaruhi aku pown x tau..agk stress di situ..
aku sendiri x paham ngan diri aku sendiri..ape yg aku da buat ngan diri aku niy ya Allah...
kebelakangan niy aku sendiri perasan yg aku x paham ngan diri,jiwa,perasaan aku,...npe ek?
aku tau aku xde jawapan,.tapi..aku tau...aku kene buat something ngan diri aku..tapi ape??
hahahahhahaahaa...susah jgk nk pk nk kene wat ape..sedey betol..

n nk tau x,.ari niy jugak aku keluar ngan kawan2 aku tgk movie kt bndar segamat..hahaha,tengok..orang kalo da frust uw pandai2 lar betolkan balik kesilapan..tp aku wat pe?g enjoy?
hurrmm..pia...pia...last chance okey..
aku nak tebus balik pew yg aku patot buat sebetulnye...teruk jgk aku niy ek,.
tapi aku pk gak ble g enjoy uw mybe dapat releasekan sket stress aku?kan?daripada kepale otak aku duk terperap lam u niy...sumbat,padat,tepu..sumenye ade..rase cam da berat sebelah da otak niyh,.huhu

x sabar nk mnunggu cuti mid sem niy,.harap dapat tenangkan otak aku yg dah berserabai niy..haha
aku rase stuck sgt..
tapi xpe,SABAR tu kan kunci segale-galenye...dan DOA tu pegangan kite,doa tu rutin harian kite,berDOA untuk kebaikan di hari2 yang mendatang........ ^__^

*harap ade perubahan tentang hidup aku lepas niy,.i wanna be best person!caiiyok peeya! moge dapat belajar n paham sume yg aku blaja lam subjek2 yg awesome niy!yessss!yeayy!pya bolehh<*o*>




No comments:

Post a Comment