Wednesday 21 December 2011

bercelaru....

hyee blog..
hari2 aku berlalu dengan mood yang kurang menyenangkan...
haiii..masalah2...sangat mengganggu emotion seseorang ble ia datang..
nk wat cmane kan..Allah xkan duga hamba Dia melebihi ape yang termampu..mksudnye skrg,Allah tau aku mampu hadapi probs aku n aku tau tu..tapi..
aku x dapat nk gunekan otak aku yg ade niy utk manage it...aku rase aku perlukan seseorang..sape??
ntah..x tau..
hanye menunggu orang itu datang utk buat hati aku senang semule..ahahaha(tah pape~)

seriously,aku memang perlukan someone..
aku rase hidup aku kurang baik skrg sebab aku TERLALU rindukan seseorang yang dah xkn kembali dalam hidup aku niy..cmane aku nak buat?
ya,aku memang boleh terima hakikat..tapi hati aku?sangat berat bile pk kan sume niy..
astaghfirullahalazim,.ape aku merepek niy..aku x bole melawan takdir..bnde niy da lme berlalu,tapi macam baru semalam terjadi.. ='(

sooo...piaa....pia x bole pndg belakang,msti looks forward..kan??
hmm,bile aku selalu pk positif,aku akan okey..tapi once bile yg negatif niy datang,mule lar aku punye perangai da jadi x btol..da jd moody balik..cmane??salah ke konsep aku niy..haha
n now,aku punye mind x stable sebab ade perkare yg dah celarukan otak aku..huhuhu teruk jugak aku niy rupenye...
cmane aku nk ubah balik niy?aku xnk tension2,stress..x bez tau x..tapi aku susah nk atasi sume niy..please help me..
hanya pada Allah aku menadah tangan untuk permudahkan segale urusan aku..aku harap akan berkurang lama-kelamaan nanti..aminn..

*sume orang ade masalah masing2 kan? n ade care yg tersendiri utk selesaikan..well,depends on that person to face theirs'...but me??haha ntah lar..(no answer)

No comments:

Post a Comment