Friday 16 December 2011

owner blog baru..

alhamdulillah..berjaya buat blog akhirnye..huhu
ehmm..sebagai perkenalan diri..name aku sharifah fathim sofia binti syed harun..sekarang berumur 18 tahon..
now aku belajar kat UiTM kampus Segamat,amik kos dip. sains kuantitatif atau boleh dikaitkan dengan matematik lar..
kawan2 aku juz call me peeya..lao nk formal cket sofeeya(^_^)
emmmmm...aku nk buat blog niy juz for my ownself..to make something like diary maybe..aku bukan la jnis yg suke mnulis ttg hidup aku..tapi...since aku x bole nk b'cerita ngn owg len ttg khidupan aku yg agk muram niy,baek aku luahkn kt blog yg xde respon sgt niy daripada aku menanggung any probs lam hati aku niy sendirian...

yess..aku sangat mempunyai banyak problem..n sangat jarang untuk orang tau masalah aku..sebab aku sorang yang x reti nk meluahkan..harap dengan berblogging niy dapat kurangkan stress yg melande diri aku yg sekian lame niy...
aku nak jadikan blog niy as my diaries for my life..as a mom to story about..as a place i can cry...as an ears n eyes to see n hear my problem..

okeh..rasenye setakat niy dulu kot..
i'll be tell u my probs wahai blog ku..see u soon..... =)

No comments:

Post a Comment