Friday 16 March 2012

hadiah buat nya...


Hari niy merupakan hari lahir satu satunya umi aku..16 mac 1965..kalau diikutkan hari niy genaplah umur nya yang ke 47 tahun.namun sekarang hadiah yang paling bermakna untuknya adalah doa supaya rohnya tenang dan aman di akhirat sana.Moga umi ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman..amin..

sayu nya hati ini bila teringatkannya...moga Tuhan memakbulkan doa ku untuknya.. :'(

umi,seperti ada bau mu yang tersisa pada kenangan kita.
sudah hampir 3 tahun ini..membuat kedua matamu jauh dari mataku...
umi,seperti ada rindu yang berbekas di embun pagi..memanjakan kembali kisah kisah lama yang x pernah aku lupakan..

bila kau pergi dahulu,.menimpakan hening pada air mataku,menyelubungkan duka..
membuatkan ku ingin sekali untuk memutar waktu untuk memelukmu buat terakhir kali...
hari demi hari terasa berat ku lalui..menjalani hari esok yang x pasti..tapi ini yang harus ku jalani,aku harus tabah menghadapinya..

namun insyaAllah suatu hari nanti,Tuhan memakbulkan cita citaku..demi umi,akan ku lalui hidupku..kerana aku tahu Tuhan sentiasa bersama aku.....


                                           






2 comments:

  1. al fatihah buat kandaku. post ini buat sy sedey! sgt sedey!

    ReplyDelete